Nieuwsbrief
Aanvragen van onze gratis nieuwsbrief kan met een druk op de knop

Naam:

E-mail:


Contact Info
De Bruinkool Specialist De Bruinkool Specialist
Email: bruinkool@eikenwal.nl
Tel.: +31 (0)654341575
Tel:: +31 (0)612780283
Uw mening telt.

Meest gestelde vragen


Is mijn houtkachel geschikt voor bruinkool briketten?

Elke houtkachel, allesbrander is geschikt voor het stoken van bruinkool briketten. De maximale stooktemperatuur is ongeveer even hoog als dat van gekloofd goed droog hout. Anders is het bij het stoken van kolen of antraciet. Voor deze brandstoffen moet de kachel speciaal geschikt zijn. De leverancier van uw kachel kan u hier alles over vertellen.

↑ naar boven


Wat is een Rembours zending / betaling?

Een rembours zending is een bestelling die bij aflevering op uw adres betaald moet worden. De Bruinkool Specialist rekent hier geen kosten voor vanaf 100Kg, dus als u een bestelling heeft geplaats van ten minste 100Kg is deze rembours zending gratis. Bij bestellingen onder de 50Kg wordt 7,50 Euro verzendkosten berekend (Rembours of vooraf betalen).

↑ naar boven


Wordt de pallet op de aangewezen plek neergezet?

De chauffeur levert de pallet direct vanuit de auto. Dit gebeurt handmatig pakket voor pakket zodat het direct bij u op de juiste plek gezet kan worden. De chauffeur zal dit op aanwijzing van u doen zodat er door u geen zware pakketten gedragen hoeven worden. Dit geldt ook voor campings en vakantieparken, mits we hier toegang krijgen. Of het nu in een garage of schuur gestapeld moet worden, wij zorgen hier voor. Door deze werkwijze betaalt u dus ook geen statiegeld voor de pallet omdat we deze direct weer meenemen.

↑ naar boven


Moet ik aanwezig zijn tijdens de levering?

Wij maken altijd vooraf een afspraak voor levering. Indien u vooruit heeft betaald hoeft u niet aanwezig te zijn. Uiteraard bespreken we de plek waar we uw bestelling neer kunnen zetten.

↑ naar boven


Kan de vrachtwagen mijn straat in?

De Bruinkool Specialist werkt met eigen auto's en chauffeurs. In woonwijken wordt er bezorgd met personen auto's zodat we overal zonder problemen kunnen komen. Dus ook smalle straatjes, woonerven en binnensteden is geen enkel probleem.

↑ naar boven


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen voor een leverings afspraak. Er wordt dan een datum afgesproken en een richttijd van de levering. Dit gebeurt door de chauffeur die uw bestelling komt leveren en indien gewenst belt hij op de dag van levering een half uur of uur van te voren voor de exacte tijd zodat u niet de hele dag thuis op ons hoeft te wachten. Leveringen doen we ook 's avonds en in het weekend dus een afspraak is snel gemaakt. Indien u via de webwinkel bestelt kunt u daar alvast aangeven welke dag en of tijd u het beste uit komt.

↑ naar boven


Kan ik het reeds aangeschafte artikel retourneren?

Onaangebroken verpakkingen kunt u op eigen kosten altijd retourneren indien de producten niet aan uw verwachtingen voldoen. U krijgt zonder vragen de dag dat wij de producten hebben ontvangen 100% van uw geld retour zonder extra kosten. Uiteraard hebben we dan wel uw rekeningnummer (IBAN) nodig.

↑ naar boven


Levering in het weekend?

De Bruinkool Specialist levert 7 dagen in de week van 8:00 tot 22:00 uur.

↑ naar boven


Vertraging

Soms kan het voorkomen dat er vertraging ontstaat tijdens de levering van uw bestelling. Dit kan komen door, bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of een ongeluk.

Omdat De Bruinkool Specialist werkt met eigen chauffers die rechtstreeks contact met u hebben wordt u direct op de hoogte gebracht van een eventuele vertraging. Hij zal dan de nieuwe aankomsttijd doorgeven of in overleg met u de levering verplaatsen.

↑ naar boven


 
FAQ

Meest gestelde vragen.
Reclame

www.topspullen.nl.

TOPspullen voor elk wat wils
Lees verder...
Openingstijden
ma t/m vr 9.00 – 22.00 uur
Zaterdag 10.00 – 22.00 uur
zondag 10.00 – 22.00 uur